.
Продължават опитите, на корумпирани гербаджийски партийци и генерали, да ни “пробутват” американски авиационен скраб на цената на диаманти…!!! И вече ясно се вижда кой е взел американския рушвет...!!!
Приятели,
Най-важното при превъоръжанавето днес е офсетната програма…!!!
(Обратните инвескиции от производителя в България на същата стойност каквато са самолетите...).
- Тази програма може да се превърне в ИНДУСТРИАЛНА РЕВОЛЮЦИЯ В БЪЛГАРИЯ...!!!
В Унгария тази офсетна програма, само за шест самолета “Грипен”, днес дава 5% от БНП на Унгария..., същото, със същите “Грипен” е и в Чехия…!!!
(Днес Швеция е с най-висока производителност на труда в ЕС, а България с най-ниската...!!!), но… от такива сделки не може да се краде заради двойно държавния контрол…, значи Борисов по-скоро ще си пререже сънната артерия, вместо да направи добро на българския народ…!!!
Конкретно…:
1. Португалските Ф-16А блок-10 и 15 са ПОДАРЕНИ на Португалия от САЩ по програмата "Мир-ІІІ", произведени са преди 40 години и бракувани като негодни и опасни преди 20 години...
(..., но са съвършен скраб... По-страшното е, че Конгреса на САЩ забранява в България да се изнася модерно въоръжение..., въпреки, че ужким сме съюзници...!!!)
2. Италианските "Еврофайтър" са от ПЪРВАТА серия и имат опростено оборудване само за бойни действия денем в прости метеорологични условия... Италия не ги модернизира, защото с модернизацията излизат по-скъпи от новите...
(представлява нещо като осъвременен МиГ-19 от преди 50 години...)
3. Единствения съвременен самолет е "Грипен"С/Д или "NG" (Е), който тепърва започва да се произвежда...
(всецелеви, и по-съвършен от всичко което лети в момента...!!!)
4. За сравнение новите Ф-16С/Д са почти три пъти по-скъпи, капризни са към чистотата на летищата (камъче от 3 мм. "праща" двигателя за ремонт за 10 милиона долара), искат огромно и сложно (капризно) наземно оборудване за между полетна подготовка, имат тройно по-продължителна и четворно по-скъпа поддръжка за 1 летателен час...
5. Детска игра е, да се сравнят резултатите и ЦЕНАТА НА ЛЕТАТЕЛЕН ЧАС от използването на Грипен в Унгария и Чехия, новите Ф-16С/Д блок 60+ в Полша и бракуваните португалски Ф-16А в Румъния...
- Обаче…:
Корумпираните от американците мръсници А.Ангелов и Ненчев са си просто корумпирани мръсници... Сега “плачат” за "Рафал" и пак за... Ф-16 блок 50 (но произвежданите са блок 60, 60+ и 60++)..., значи пак говори за стари самолети и без офсетни/насрещни сделки...
- Е…:
1. Рафал и Ф-16 блок 60 са два, два и половина по-скъпи от Грипен, при еднакви оръжия.
- И…
2. Рафал е най-ненадеждния самолет и дори във Франция около 50% чакат различни ремонти и части... и никой друг не ги купува.
3. За придобиване на Ф-16 блок 60 и следващите модификации, се иска СПЕЦИАЛНО РЕШЕНИЕ НА КОНГРЕСА и се продават само на най-надеждните съюзници на САЩ, което е немислимо за България...
4. Цената на пролетян час от Рафал, Еврофайтър и Ф-16 блок 60 е от два до четири пъти по-висока от тази на Грипен.
5. Времето за междуполетна подготовка, при еднотипни задачи, при Грипен е от два до шест пъти по-малко...
6. Грипен е пригоден за къси и зле подготвени полоси и пътни участъци, а останалите "играчи", особено Ф-16 са крайно капризни към чистотата на полосите..., като цената за ремонтите на двигателите им започват от 10 милиона долара...
7. Само за Грипен се предлагат "Офсетни сделки" на 100% от инвестираните от България пари...
.
ДОРИ И САМО ЗАРАДИ т.7 ТРЯБВА ДА СЕ ИЗБЕРЕ ГРИПЕН...!!!
(...Другото са пари хвърлени на вятъра, както направи Гърция и... фалира. Около 50% от гръцкия дълг е за... бойни самолети и други оръжия купени БЕЗ ОФСЕТ/ОБРАТНИ ИНВЕСТИЦИИ...!!!)
.
Който има мозък да мисли, който няма да си грухти пред американската копанка...
.
ЕДИНСТВЕН начин да се навреди на България е да се купят самолети без офсетна сделка (обратни инвестиции)…
- За стари самолети Ф-16 и Еврофайтър никой не предлага Офсет (обратни инвестиции)..., а само баснословно скъпи основни ремонти… за наша сметка в завода производител…!!!
.