Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.07.2017 19:10 - Най-голямата авиационна "специалистка"...
Автор: rumen221 Категория: Политика   
Прочетен: 247 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 15.07.2017 19:02


 Приятели,

.

Някаква случайна журналистка работеща в Германия, Капка не знам коя си, се изявява като авиационен корифей... Капче, батковото..., да ти кажа няколко неща... В материала, който са ти написали в американскити посолство има много нови и верни неща...

Но...

- Новите не са верни, а верните не са нови...!

.

Конкретно...:

1. Самолетите няма да бъдат на Президента Радев или Премиера Борисов, а на българските ВВС.

2. Служебното правителство не "взе решение", а продължи изпълнението на плана за превъоръжаване приет от ГЕБ, приемайки доклада на комисията на ГЕРБ, класирала професионално Грипен на първо място...

3. Гражданите никой не ги е питал какъв самолет да изберем, да..., те не са компетентни.

4. През 1998-2000 година избора беше - Модернизирони МиГ-29 или модернизирани португалски Ф-16А... Руското оферта беше два пъти по-евтина, а бойните възможности два пъти по-големи, но избора беше спрян (ситуацията е абсолютно същата както и сега с Грипан) от Американците по политически причини.

5. Ф-35 е щурмови самолет с намалени и "бутикови" възможности, заради технологията СТЕЛТ, действа само под прикритие на изтребителя Ф-22 и след 20 години няма да е на въоръжение дори и в САЩ.

6. "Обща отбранителна политика" е Стратегия и не означава "Еднакви американски самолети"...

7. По-бързото приучване на нов самолет зависи от подготовката на летците, а не от това на какъв самолет са летели.

(за яснота лично се приучих от МиГ-17 на Су-25 след едноседмична теоретична самоподготовка и усвоих самолета без да ме превозват на самолет с двойно управлетие, не защото съм по-умен от колегите или летял на руски самолет, а единствено благодарение на високата си летателна подготовка...)

8. Чехия и Унгария лизингуваха Грипен заради изгодните офсетни компенсации, а не заради корупция... Американците и сега не предлагат офсет, а тлъсти комисионни...!!! В Унгария офсета днес "дава" 5% от брутния им вътрешен продукт...

9. Шведите не приеха да се сменят Прибързано Грипен-А/Б,С/Д с Грипен-Е, заради възможностите да се модернизират почти до стандарта Грипен-Е.

10. Румънците приеха бракуваните Ф-16, заради натиск съчетан с корупция, точно така, както действат у нас сега...! Между другото на натовски учения продължават да летят с модернизирания МиГ-21 "Лансър", а не с Ф-16...

11. Ф-16А и Ф-16С са различни самолети... Различни са и двигателя и РЛС и оборудването, та... няма как да се ремонтират и потдържат с едни и същи части... и наземни средства в Румъния, Гърция и у нас.

12. Грипен е напълно съвместим с всички натовски системи и стандарти...!!! Двегателят му и част от оборудването са американски, което е почти 50% от цената му.

13. Руските радари и сега са интегрирани в информационната система за ПВО на НАТО, а и Грипен се управляват от американски или шведски АУАКС "Ери-ай", какъвто си купиха Гърция, а ще си купим и ние, ето защо ще сме напълно интегрирани с тях... на югоизточния фланг на НАТО...!!!

(...Цялата охрана и отбрана на Швеция се управлява от единна интегрирана шведска система за "Въздушен, земен и морски суверенитет" с название "Стина", каквото също ще си купим...)

14. Самолетите Грипен, още при проектирането им, от поставянето на първата точка върху първия бял лист винаги са били винаги "изтребител, щурмови, разузнавателен" самолет...

.

Капче, Великият Български Народ е казал..."

- "Едно е да искаш, друго е да можеш, а трето и четвърто е да си авиационен специалист..."

.




Гласувай:
1
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rumen221
Категория: Политика
Прочетен: 212420
Постинги: 264
Коментари: 271
Гласове: 283
Календар
«  Януари, 2018  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031