Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.08.2015 11:45 - За бащината болка по изгубено дете...
Автор: rumen221 Категория: Политика   
Прочетен: 893 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Приятели,

 

Преди дни българския президент загуби едно от децата си…

 

Това наистина е трагично…

Боли жестоко да загубиш дете... Знам какво е, повярвайте ми... Съжалявам и за това дете... Но лично аз, като баща изгубил един от синовете си, изпитвам същата болка за Филип, както и за стотиците разкъсани на парчета деца в Косово, Ирак, Сирия и Украйна, избиването на които и разкасапването им за органи, става с ПОДКРЕПАТА и на Плевнелиев...

 

Обръщам се към всички които не разбират бащината болка…:

 - Ако не можете да разберете, че бащината болка няма народност, държава, време и континт... Вие НИЩО НЕ РАЗБИРАТЕ...!!! 

- Ако не можете да разберете, че ПРИЗИВИТЕ ЗА ВОЙНА ИЛИ "ПРОСТО" ПОДКРЕПАТА НА ВОЙНАТА Е УБИЙСТВО И НА ДЕЦА, то вие нищо не разбирате...

Чия болка е по-силна и в кое време...? 
- На иракския баща, украинския, циганския, мюсулманския баща или на "полубога" Плевнелиев... На бащата загубил сина си преди 7 години, миналата година или току що...

Ако не разбирате, че разлика няма, значи отричате правото на живот на другите... САМО ЗАЩОТО СА "ДРУГИ"...!

Това се нарича просто ФАШИЗЪМ...!!!

Чакам Президента на България, ако е нормален човек, поне сега да каже, примерно...:

- "Американци, нечовешка е болката по загубено дете... Спрете избиването им от Вас и вашите приятели... пожалете родителите им..., лично Аз ги моля да ми простят...

- Дарявам органите на сина си за да спасят живота на няколко други страдащи от неизлечими болести деца, за да спестя на родителите им мъката която аз самия изпитвам в момента – нали съм Ви “баща” на нацията…"

 

- Само, че - ще го каже ли, та да заплача и аз с него...???

 

Едва ли, все пак – не губя надежда да го чуя...!!!

.




Гласувай:
3


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rumen221
Категория: Политика
Прочетен: 518193
Постинги: 392
Коментари: 528
Гласове: 511
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930