Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.02.2018 21:28 - В градския транспорт на Германия – 21.02.2018
Автор: ufanaut Категория: Лични дневници   
Прочетен: 777 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 22.02.2018 22:09

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Качвам се аз в линия 65,отивам на М....а си,но това е друга тема.Сядам на високите седалки до вратите.Автобусът е новичък,чист,спретнат.В автобусът няма много пътници 3/4 отпред и още толкова отзад.На следващата спирка се качва един типичен немец със своето колело,дебело яке,раница в която можеш да събереш половината си покъщнина и много мръсни обувки-ама маркови .На задните седалки се качва един цял клас от деца също с толкова големите  си раници,а отпред на автобуса се настаняват групичка от студенти.Вратите се затварят и в този миг се чуват силните крясъци,писъци–Айнц..Цвай...Драй.. и смях на децата,а на мен ми се иска да сляза и да бягам в обратната посока на автобуса,но...няма как нали отивам на М....а си.Слава богу  слязоха на следващата спирка,но  със затварянето на вратите започнаха да се чуват студентите,които не бяха по малко шумни...особено  единия викаше така все едно държи човека на последната седалка отзад да го чуе задължително .Поне се успокоих,че не са групичка само от момичета,защото  ако сте влизали в свинарник и сте чували как пищят свинете...е,ето така пищят групичка момичета в Германия,а не-дай  си Боже и да са пияни...Според мен от тук произлиза израза „пиян като свиня“(но това е една друга тема). .Натиках си слушалките още по навътре в ушите и си усилих  музиката до край,но още ги чувах.

Тогава нали си спомняш,че ти казах,че един типичен немец се качи преди малко?Та този беше седнал на една от седалките за хора с колелета и извади от огромната си раница пластмасовата  кутия пълна с любимите на всички немци „Нудели с чесън и зеленчуци“,извади си вилицата и отвори кутията...такава воня на чесън,се разнесе,че чак замириса до вкъщи,и на очите ми залютя разбира се...Но за немците това е нещо съвсем типично,да си ядът навсякъде където им се яде,най–често в градския транспорт.Те вадят своите кутии и хич не им пука ,че понякога вонята е смъртоносна.

  След около  2-3 спирки слязоха студентите и автобуса отново беше сравнително празен,а на отсрещните две седалки до мен седна възрастна двойка .Вратите  се затвориха  и не се чуваше нито звук....тишина ,като във вакум...дори по едно време си помислих,че съм оглушал от всичките крясъци и тоя чесън ...но след малко телефона ми звънна ,почувствах облекчение.Говорих по телефона и се смеех и изведнъж забелязах  ,че бабата до мен се опитва да ми привлече вниманието,за да ми каже : „Извинете,но в градския транспорт не е позволено да се използва телефон!!!“.... онемях,оглушах и ослепях,и се вцепених...след секунди успях да кажа „ОК“ и се забих в прозореца до мен....Не зная дали наистина има такова правило в Германския  транспорт,или просто възрастната дойка искаше  тишина,но след тези няколко спирки ми се отщя  да споря ,а и след малко дойде моята спирка и вратите на автобуса ми се сториха,като райските врати и аз се понесох към следващото приключение...

  Та ,така Немска му работа....



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ufanaut
Категория: Лични дневници
Прочетен: 166261
Постинги: 140
Коментари: 248
Гласове: 2705
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031